Televiziyada reklamın üstünlükləri:
TV-də reklam – ən kütləvidir
— Günün istənilən vaxtını seçmək və yayıma köçürmək imkanı;
– Məhsulların canlı nümayişi;
– Məhsulların alınmasından əldə edilən nəticənin nümayişi;
– Bir çox reklam stimullarından istifadə (şəkil, rəng, səs, hərəkət, çap və şifahi mətn)
– İnsanların sevdikləri məşhurlara məhsulları reklam etmək imkanı.
Radio reklamların üstünlükləri:
– Günün çox hissəsi üçün radio auditoriyası televiziya tamaşaçılarını üstələyir.
– Radio digər fəaliyyətlərə mane olmur
– Radio təxəyyülü işə salan yeganə vasitədir.
– Dinləyici dinləyicilərə yaxın olan obrazlar yaradır və buna görə də reklam mesajı onlar tərəfindən ən yaxın və xoş olduğu formada qəbul edilir.
– Radioda reklamdan yayınmanın faizi çox kiçikdir.